rolig dag

nu har jag typ nys kommit in sitter och äter minna
fötter är isbitar aja min data har ju gott sönder men
mamma va så snäll och komma med datan som är
hos henne och lämna den till mig så nu har jag en
data men har typ inga bilder , och snart ska jag
installera min webb också iallafall efter mitt förra
inlägg va jag ju med fanny ellen och ferre ett tag
sen drog jag och då träffa jag linus david och teodor
va med dom sen kom amanda och kristiina va med dom
och killarna drog efter ett tag kom dom tillbaka sen drog
dom igen sen typ gick vi fram och prata med nåra jag kände
sen stjusade kristiina mig och amanda till hemköp dom drog
och jag stod och väntade på mamma hon kom stjusade hem
mig och nu sitter jag här ska bara ta det lungt ikväll kommer
säkert ett till inlägg innan jag ska sova vi får se.
// emelie resander ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0