:O

förlåt för jag inte har bloggat men har typ inte hunnit.
sofie drog nys , den hära dagen har ju inte varit så bra
aja iallafall vi vaknade vid kanske 9 gick upp åt frukost
fixade oss sen tog vi bussen till råby träffade danne va
hos han sen gick vi och mötte robin vi gick till danne
sen så träffade vi linda sen bad jag ebba och komma så
hon kom så jag fick säga hej sen så gick ebba hem och
vi till linda sen drog jag bara därifrån drog hem till ebba
sen gick jag till danne vi gjorde inte så mycket har inte
öppnat min mun alls idag känns det som. ska bara ta det
lungt ikväll och ska duscha i morgon äre skola har lego.
kanske kommer nå mer inlägg senare vet inte.
♥puss e



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0