nu ska emelie hissa och dissa




Vitamindryck
jag älskar vitamindryck.
har smakat alla men tycker everyday är godast.


Solarium
har bara solat 1 gång men har fått en liten rand ska sola i morgon
med alva och det är verkligen skönt och bara ligga där och släppa
allting , men såklart fins det ju nackdelen att man kan få hudcanser.






Min mobil
okej jag har fått tillbaka min mobil men den har varit inne på lagning
2 gånger och får verkligen damp att den går sönder.


Min dator
Nu är min dator inne på lagning okej den har varit sönder ganska
länge men inte sönder som jag har stört mig på det men mamma
ba nej vi ska lämna in den hära så hon lämnade in den igår så tog
datan som brukar stå hos mamma och den stör jag mig verkligen
på , och får min dator om ungefär 2 veckor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0