mot alva snart

ska dra till alva vid halv 7 men bloggar nu för orkar
inte blogga exakt när vi ska åka för då blir det att jag
måste skynda mig och massa , jag vet inte om jag har
packat ner allting bara på och hoppas på det men det
tror jag annars får jag säker låna nåting av alva. vi ska
ha det mysit ikväll orkar inte göra nåting. lägger säkert
in ett inlägg innan vi går och sover det får vi se annars
bloggar jag i morgon.


där får ni en bild på mig utan smink i färg också.
vitt linne: gina
svarta legins: gina
mjukisdress tröjan: h&m
sen blir det
tygskor: skokanonen
jacka: stadium
// emelie resander♥


Kommentarer
Anonym

min snygging :* <3333

2009-10-28 @ 18:45:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0