mkt text

nu har jag nys kollat igenom bilderna jag tog i morse och jag har
kommit på ett as bra sätt och ta bilder nu mera på morgonen så
ni ser vad jag har för kläder.
- vaknade
- sminkade mig
- fixade håret
- valde kläder
- fixade en macka som jag ska äta istället för lunch
- borsta tänderna
- sen tio över 8 drar jag till skolan.
som jag skrev igår så ska jag och alva ta tag i våra liv och det
börjar idag så vi ska bara äta grönsaker på skolan och sen ska
vi ha med en macka med grönsaker , på onsdag ska vi köpa
vitamindryck kanske köper en idag för jag ska ut till hälla efter
skolan , men annars köper jag på onsdag och sen ska vi sola
då också.
ska ju till skolan idag vi har lego har ingen lust med det men aja
efter skolan ska jag ut till hälla med pappa och ebba kanske skulle
följa med vi får väl se hur det blir med saken.

svart linne: gina
vitt nåting: nån stans
svarta legins: gina
svarta strumpor: h&m
sen ska jag ha
grå kofta: gekås (ullared)
klackskor: skopunkten
jack: stadium


Kommentarer
felicia

snygga väggar haha (a)

2009-10-19 @ 19:31:02
URL: http://feliciahaag.blogg.se/
Anonym

snygging!!!(L)

2009-10-19 @ 20:31:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0