migrän

hej bloggen!
nu har jag nys vaknat och ni tycker va fan hon vakande ju
för 8 timmar sen , så hära är det att jag vaknade och gick
till 55an alva och hennes pappa hämtade mig sen så åkte
vi till alva kollade på film men jag börja må dåligt fick ont
i huvudet tog huvudvärkstablett , och sen för jag skulle
kunna sova åkte jag hem när jag skulle gå ut så fick jag
springa t toan för och spy och ni tror att jag är sjuk nu men
jag har haft migrän och när jag har migärn spyr jag , åkte hem
la mig i sängen sen tappade jag mobilen i en hink vatten så den
sluta fungera pappa la den på tork så nu fungerar den igen
sen la jag mig på golvet och sov vaknade nåra gånger och spydde
men somnade om , nu är jag helt vaken bara lite yr men sitter
och väntar på fanny ska va med henen ett tag. bloggar mer senare.
// emelie resander♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0