måndag igen

jahap då va det måndag nu då inte roligt pallar seriöst
inte skolan för mår inte ett dugg bra asså jag är frisk
och sånt men jag tänker på så mycket så jag kan börja
gråta när som helst , aja igår va det den 11 ingen bra
dag jag vet varför jag va ledsen hela dagen det va för
om det hade hållt mellan mig och jonte så skulle det vart 3
månader men det tar alltid slut nån gång.
idag ska jag inte sminka mig jag orkar inte ingen idé för
det kan hända att jag bara gråter och gråter och jag
orkar inte ha massa smink då som rinner och jag blir
svart runt ögonen och massa , men ska platta håret
snart och kanske sätta upp det och sen klä på mig
sen sitta vid datan , ni får en blid senare hur jag
ser ut idag. och efter skolan ska jag vara med min
allra bästa vän ebba linnarud.
läs hennes blogg: http://linnarud.blogg.se/
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0