konstig dag

oj idag har det varit blandade känslor på skolan har
varit glad ledsen arg och massa , först så hade vi
bild och då va jag glad men endå inte sen så rast
va typ arg då sen så matte då vet jag inte vad jag
va sen lunch när jag och ella gick upp till matsalen
så började nåra slås en från våran skola och nåra
andra från en annan skola så då blev man irreterad
och massa sen gick vi upp och åt sen rast då blev
det tjafs då blev jag indragen och massa sen så
no sen loggbok och sluta , gick hem med minna klackskor
råkade typ vrika foten vet inte men aja ska ta nåting
och äta nu sen börja plugga har so prov i morgon
bloggar senare ikväll.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0