jag älskar dig bästa vän smurf ebba linnarud

nu sitter jag här med ebba , vi har typ nys kommit
in , skolan idag inte roligt har varit typ ledsen hela
dagen dom som va på skolan vet typ varför hade lego
hela dagen och sånt haha fan vad jag och sara skrattade
under lunchen aja skit samma , efter skolan gick jag och
ebba hem till mig vi åt sen gick vi ut och träffade joel
såg jonte och matte hejade bara på dom sen så gick
jag och ebba hem nu sitter vi här , vid halv 6 ska jag
och pappa åka till tillberga för min farbrors fru eller
vad man säger fyller år. bloggar men senare.
blev ingen bild på hur jag såg ut idag för alla bilder blev
cp och massa.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0