hemma

Hejsan alla glada bloggläsare! 
jag har ju inte kunnat bloggat sen igår vid 3 tiden men det
är för jag och ellen har varit på kryssning det har varit sjukt
roligt + det hära inlägget kommer bli långt men det får ni ta.

TISDAG:
vi va ju hemma hos mig och fixade oss och bara tog det lungt
sen åkte vi till centralen tog bussen där ifrån tog typ 2 timmar
och åka buss sen fick vi vänta 1 timme för och hoppa på båten
sen visade det sig att det hade blivit nåting fel med bokningen men
vi fick iallafall en mycket bättre hytt en suite hytt , vi letade efter
hytten va vädlig svår och hitta men den va stor och fin sen så typ
gick vi omkring tog drinkar och massa ja vi gjorde massa sen typ
satt vi nån stans sen började nåra killar skicka massa saker till oss
sen så skickade dom sitt nummer till mig så vi bestämmde att vi skulle
träffa dom så vi träffade dom va med dom ett tag sen så va det massa
som va fulla som pratade med oss sjukt roligt vid 1 tiden gick vi allafall
och la oss.

ONSDAG:
Idag så vaknade vi vid 7 tiden gick upp fixade oss gick och åt frukost
gick runt lite gick till hytten och bara kollade på tv vi har lattat oss hela
dagen okej vi har träffat dom dära killarna vi träffade igår också , men
för det mesta har vi bara legat inne i hytten och kollat på tv kanske
låter sjukt tråkigt men vi har haft det sjukt roligt senare så gick vi
ut och träffade dom igen vi satt typ och prata sen skulle jag och ellen
gå upp och packa i hop allting vi gjorde det sen gick vi ner och vänta
tills vi fick hoppa av båten hoppade av båten satt på bussen va så trött
så jag pratade och skrattade hela tiden , sen stjusade vi hem ellen åkte
hem och nu sitter jag här ska bara ta det lungt ikväll och kommer blogga
i morgon orkar verkligen inte göra det nu.

bilderna vi tog får ni så fort jag kan så fort min data inte laggar och så fort
ellen har skickat bilderna också.
// emelie resander♥



Kommentarer
Anonym

åkte ni själva ? :O :)

2009-10-29 @ 13:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0