hemma igen :)

så nu har jag nys duschat kom hem för 1 timme sen
efter mitt förra inlägg så tog vi det lungt pratade i telen
sen så satt vid datan sen drog vi till viksäng och träffa
marcus och filip sen drog vi till ellen hade sjukt roligt sen
satt jag mig och plugga men det ba försvann det jag skrev
fick damp men aja sen vid kvart i 9 drog jag hem åt pluggade
och sen så duscha nu ska jag sätta på mig kläder och vänta
tills håret och torkat lite sen ska fläta sen så packa allting
jag ska ha med mig i morgon ska ju sova hos emma med
fanny och ellen så kommer bara blogga i morgon på morgonen
sen så kommer bilder och inlägg på lördag när jag har vaknat
till och kommit hem.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0