hemma hos emma

nu ligger jag framför emmas lilla dator hos henne dom sitter och
kollar på film medans jag bloggar och sånt , idag har det varit
skola har jobbat ganska mycket för första gången känns det som
aja drog till skolan med min stora väska efter det så hade vi so
sen så rast sen ea jobbade med so igen efter det så svenska
jobbade med ett uppdrag sen med so sen lunch och sen så rast
sen ea jobbade so och svenska sen så drog jag emma fanny
och ellen hem till emma jag och emma drog och köpte godis
för 102 kr jävla tjokisar hahaha aja sen så cyklade jag hem
till emma medans hon cyklade nån annan stans , och snart
ska vi ut. bloggar nog i morgon.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0