hemma hos emma fortfarande

nu har vi nys kollat kort på det brinner , nu ska jag och fanny
släppa ut våra flättor , igår så hade vi så jävla roligt va ute
träffade massa orkar inte berätta okej vill inte det heller skit
samma sen efter det så gick vi hem jag somnade på engång
nu på morgonen fixade jag och emma frukost sen så
duschade jag och sen sminkade sig och fixade sig och sånt
nu ska vi ju fixa kart oss sen kommer pappa och hämtar
min väska sen ska vi nog vara med eric och alex och
vi ska väl kolla på film fast jag sitter nog vid datan kanske
ingen aning senare vid 5 tiden ska vi åka och kolla på hockey
killar 95 spelar måste kolla ju ;) bloggar nog senare.'
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0