god morgon

Hej eller god morgon alla bloggläsare!
ja nu har jag nys fixat klart mig inge smink idag
heller för det hära kommer va en liten jobbig dag
då orkar jag inte sminka mig och bli svart runt ögonen
och sminket kladdit dom flesta kanske vet hur det blir
men iallafall har lite lite pudder på mig för jag inte ska
va så röd i ansiktet.
- vaknade
- duschade
- fixade håret
- tog lite pudder
- klädde på mig
- borta tänderna
- nu sitter jag här
som ni ser har jag inte ätit frukost det är för vi inte har
nåting jag kan dricka till frukosten och är inte så sugen
heller. Det är lego idag på skolan , efter skolan tror jag
att jag skulle vara med fanny men det får vi väl se då.
juste min pappa ska stjusa mig till skolan vid 10 över åtta
första gången pappa stjusar den hära veckan äntligen!
+ bilden är lite cp har tagit det med webben , och jag saknar min kamra.

svart linne: gekås (ullared)
röd t-shirt: ingen aning fick det av ellen
svarta legins: gekås (ullared)
sen ska man ha
nån tjock tröja eller kofta får se
tygskor: skopunkten
jacka: stadium



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0