fanny + emelie

nu sitter jag här med fanny jag har kanske skrivit 3 inlägg men
min data har alltid börjat dampat så jag har börjat om , men nu
dampar den inte efter mitt förra inlägg så duschade jag sen kollade
vi på film sen gjorde vi smothie och jag är så duktig för när jag skulle
hälla upp i våra glas så råkade jag spilla ut ganska mycket så det ran
ner på golvet duktigt emelie sen spillde jag ut socker också aja sen
gick vi och sminka oss och fixa håret så råkade jag bränna mig på
mitt öra också smart man får vara sen tog man massa bilder nu sitter
vi här och bara tar det lungt.bloggar senare





// emelie resander♥


Kommentarer
daria

jag saknar dig :/

det var jätte länge sedan vi sågs :/ <3

2009-10-31 @ 15:57:55
URL: http://dariasibirius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0