*






just nu sitter jag bara och lyssna på sorliga låtar , dom flesta vet om varför
jag lyssnar på sånt hära nästan hela tiden och det är för jag verkligen inte
mår bra och dom flesta vet om varför jag inte mår bra och har skrivit
det här på bloggen också varför jag inte mår bra.
Jag kämpar hela tiden jag försöker och inte gråta jag försöker och inte göra
illa mig jag försöker och äta jag försöker med så mycket men jag kommer
ingen vart ibland vill jag bara låsa in mig på rummet och sitta där och lyssna
på minna låtar och göra illa mig men det är inte heller bra.
Är så jävla glad att jag har minna kompisar som stöttar mig till 100% men snart
kan inte dom heller stötta mig för det börjar bli värre och värre och dom
får alltid höra om minna problem.
Men jag ska försöka hitta upp på vägen igen.
hoppas minna vänner kan hjälpa mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0