:)

sitter hemma hos ellen med fanny och ferre.
skolan idag har seriöst inte jobbat med nåting
på hela dagen först så hade vi samling fick tillbaka
mitt so-prov fick g+ om jag hade 2 poäng till hade
jag fått vg. aja skit samma efter det så jobbade vi
men jag och ebba satt och prata som vanligt ,
sen kollade vi på nåting aja skit samma haha fyfan
va roligt det va sen så gjorde vi nåting ingen aning
satt allafall och sen så lunch , rast sen nån samling
för det är fn-dagen fatta inte ett skit aja det får gå
sen så gjorde vi nåting satt och prata igen efter det
så gick jag iväg och prata med amanda och krisiina
sen så kom fanny och vi gick hem till ellen sen så gick
jag och fanny och mötte ferre sen hem till ellen och nu
sitter jag här vet inte om jag kommer blogga ikväll
det beror på om jag har dator när jag kommer hem för
att min data är sönder så den är på lagning och ska
få låna mammas data undertidens så kommer ju kunna
blogga endå. aja bloggar säkert ikväll.
// emelie resander♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0