:):):):)

nu har jag nys ätit frukost har inte ätit frukost så hära
tidigt på sjukt länge men aja det va ganska gott och
äta  , är sjukt trött så har typ inte fixat mig nåting idag.
- vaknade kl 6
- gick och kolla på tv
- somnade
- klädde på mig
- satt upp håret
- frukost
- brosta tänderna
tio över 8 drar jag till skolan får vi väl se hur skolan blir
idag , ska allafall upp till rekton och prata och dom flesta
vet vad det handlar om , men glöm allting som har sakt.
efter skolan kanske skulle va med alva vi får se jag
bloggar efter skolan eller när jag har tid.

blått linne: gina
svarta mjukisar: dansverkstan
adidas tröja: ingen aning lånar det av casey
sen blir det och ha
tygskor: skokanonen
jacka: stadium


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0