=)

hej eller god morgon!
nu har jag ju nys fixat klart mig klockan är bara halv 8
fiaxde mig väldigt snabbt men det är ganska skönt och
vara klar tidigt för då kan man ta det lungt ett tag och
tiden går ju så snabbt ibland , iallafall är inte sugen på
och gå till skolan för det har hänt massa saker men man
får väl ta sånt ibland också.
- vaknade
- sminka mig
- fixa håret
- klädde på mig
- borsta tänderna
- datan
vid 10 över åtta drar jag till skolan men har ingen aning vem
som stjusar mig hoppas pappa ringer snart och säger det.
efter skolan ska jag va med casey bästa vän skit länge sen
jag va med henne vi ska gå till ica för jag måste köpa vitamindryck.
måste skriva det hära också i morgon ska jag va med alva och vi ska sola.

svart linne: gina
gråa legins: gekås (ullared)
min mjukisdress tröja: h&m
sen blir det och ha
klackskor: skopunkten
jacka: stadium


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0