:):)

nu har jag typ nys kommit hem från skolan är med ebba.
pappa slutar klockan 4 då när han kommer hem ska vi
hem till mamma och hämta pengar och göra nåting mer
sen ska vi åka till hälla för jag måste köpa massa saker
men så jävla irreterad jag blir kommer inte få mycket
pengar och nån har ju snott minna pengar här hemma så
kommer inte kunna köpa det jag vill.
aja skolan idag har varit tråkig först hade vi lite lego sen
så rast gick till idrotten hade idrott fyfan va jobbigt det
va hahah va fett flummig också sen efter det så lunch
sen hade vi 2 timmar i engelska men va klar så jobbade
med matte sen loggbok sen gick jag och ebba hem till mig
tog lång tid för stannade på vägen för jag behövde ringa
till mamma och pappa flera gånger kom hem till mig satt
oss vid datan. bloggar när jag kommit hem från hälla och
tar kort på det jag har köpt om min mamma inte ska ha kvar
kamran.
♥puss e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0