är med ellen

nu sitter jag här med ellen eller hon kladdar på minna underbara
fina väggar :) , aja iallafall för typ 1 timme sen kom vi in först
va jag ju med fanny sen kom ellen vi pratade typ ba sen gick vi ut
träffade joel och robin gick och mötte ebba , och joel är ju alltid
rolig så man skrattar lika mycket för varjegång man är med han
senare så drog robin och joel hem jag och ellen och fanny och ebba
gick omkring och sjung sjukt roligt vi hade sen gick vi hem jag hoppade
in i duschen medans ellen satt vid datan och nu sitter jag här ska snart
sätta på en skräck film och vi ska dricka cola och äta chips tjocksar vi
vet men efter kryssningen börjar min bantning. bryr mig inte om ni säger
att jag inte får för det är fan mitt liv och min kropp aja sista inlägget för idag
kommer inlägg i morgon bitti och innan jag och ellen drar på kryssning
// emelie resander♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0