är fortfarande med fanny

nu sitter jag och fanny har framför datan och tjockar oss
med cola och godis vilka tjockisar hahahah , aja skit samma
men iallafall efter mitt förra inlägg så åt vi tacos pappa frågade
om jag kunde hjälpa till och skära och det gjorde jag det gick väl
ganska bra brukar inte hjälpa till med maten men endå sen åt vi
så fort vi hade ätit drog vi ut skulle träffa joel men så blev det inte
så vi gick omkring i kanske 1 eller 2 timmar tog massa kort också
juste pratade i telefonen med benny också aja sen gick vi in satt
oss vid datan sitter här nu ska snart kolla på film och tjocka oss
och ta det lungt senare i natt ska vi sova.





// emelie resander♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0