sjukt rolig helg

Hej alla bloggläsare :)
det va 1 dag sen jag bloggade har inte haft tid har gjort så mycket.
LÖRDAG:
stod på loppis sen hem fixa mig drog till fanny vi drog och fixade mat
sen hem åt vid 6 tiden kom victor och ferre hem till fanny vi typ kollade
på film och skratta hade iallafall roligt sen så vid 8 drog dom hem och åt
sen kom dom tillbaka då blev det blandade känslor. Efter ett tag gick vi ut
skratta och massa men sen la jag mig bara på marken och börja gråta
fanny ferre och victor vet om varför. Sen drog dom hem och vi dorg in
och jag somna på engång. Blandade känslor den kvällen.
SÖNDAG:
vaknade hemma hos fanny vi kollade på film sen så åt frukost och kolla
på film igen sen kom victor och ferre hem till oss vi låg i sängen och myste
och kolla på film sen drog vi ut efter ett tag drog dom hem och vi gick
till ica sen så hem sen beställde pizza åt så vi va mätta så vi låg bara i
sängen och skratta sen åkte jag hem ska bara ta det lungt bloggar innan
jag sover.
Tack för dagarna fanny victor och ferre.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0