sista inläget för idag

nu orkar jag inte blogga mer okej jag har bloggat
väldigt tråkigt och typ ingeting idag men det är för
datan har dampat och jag har varit tjurig och då
orkar jag inte blogga duschade nys så sitter här med
handuken ska snart sätta på mig natt kläder sen gå
och kolla på tv kanske tar en smothie beror på om
jag orkar fixa annars tar jag säker nåting annat vid 10
tiden ska jag sova , bloggar i morgon bitti eller när jag
kommer hem från skolan fotografen baken och hälla
nån gång bloggar jag iallafall.
// emelie resander♥


Kommentarer
Anonym

Heej! vad tycker du om pälsmössor? HISS/DISS? :)

Kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-11-01 @ 17:50:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0