Ni va verkligen sjukt bra

Hejsan alla glada bloggläsare:)
Det hära blir ett litet snabbt inlägg kommer blogga mer om ungefär 1 timme.
Va på musikal med klassen idag för sara belinda karin linnea och gustav är med
i den från min klass sen min lilla sötnos ellen som går i 6an fyfan va bra ni va alltså
den va verkligen super bra och det va verkligen sånt som kunde hända på rikigt
det gjorde ni super bra. Och min lilla älskling ellen va sjukt söt hon ba stod där och
höll sig så hon inte börja skratta , hon och jag kollade på varandra flera gånger och
då börja hon skratta nästan. Det har bara varit en lung dag på skolan skriver mer om
dagen om 1 timme. För nu ska jag gå och kolla på andra avenyn.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0