MORGONEN ÄR DÅLIG FÖR MIG IDAG

Hej alla bloggläsare:)
hoppas ni mår bra,
det gör iallafall inte jag!
Är så sjukt arg jag skulle få jävla fucking abonimang på comviq
sen när mitt kort sluta fungera skulle jag ba byta kort och ha kvar
samma nummer och allting men nu har jag fan inte kvar samma nummer
nu har jag nytt nummer så har fått lov och smsat iväg mitt nya nummer
till alla minna kontakter så vid 7 tiden hoppade jag in i duschen så nu har
jag bara satt på mig myskläder ska borsta mitt hår sen sätta upp det sen
till skolan orkar verkligen inte fixa mig idag för är både trött och arg. Ingen
aning vad jag ska göra efter skolan men jag bloggar iallafall sen.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0