HISSAR & DISSAR




Mig och Amanda
- Jag hissar mig och amanda sjukt mycket!
För att vi är bäst i västerås och vi har det alltid sjukt roligt :)
hissar verkligen våran helg med chrille jakob och lilla lukas
hissar allt vi har gjort och vi äger ut exakt alla


Att vi är så nåra i klassen
- Okej nu är jag verkligen sjukt dum mot dom i min klass.
Men hissar verkligen att vi är nåra i klassen visa är sjuka och
visa har sin musikal det är hur skönt som hälst typ tyst på
lekstionerna och inte sånna som ba skriker ut svaren och sånt
förlåt verkligen men det är så hära jävla skönt ska vara ärlig.






Falska vänner
- DISSAR VERKLIGEN FALSKA VÄNNER!
Det är någonting jag dissar jävligt hårt och det är ju falska vänner
det finns flera stykna sånna bland minna vänner och dom är fan inte
vänner. Dom ba men vi kommer inte göra nåting men endå gör dom
det dom säger att dom aldrig skulle vara med den personen utan att
jag va med men endå gör dom det fyfan nåra utav er vet vilka ni är.

Maten i skolan
- Hallå kan dom ens fixa mat på skolan eller?
svar nej!
Asså det är någonting jag verkligen dissar jag äter inte frukost sen
äter jag inte ens lunch är jävligt hungrig lär er och lagga mat för fan.



Kommentarer
alva

mina hiss&diss-ikoner ser ja haha<3

2009-11-26 @ 23:44:37
URL: http://thealva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0