Hemma hos albin!!

Hej alla bloggläsare :)
Nu sitter jag hemma hos albin med alexandra vi har haft sjukt roligt idag!
Först va det ju skola kanske inte värdens roliga iallafall.
Först tog jag blodprov sen till tandläkaren sen efter det till skolan bild sen tog
jag gris sprutan fyfan har ont i armen :O
efter det hade vi matte sen typ lunch mådde lite dåligt efter den dära fucking sprutan. Sen så NO. Sen kom amanda till våran skola , jag albin alexandra amanda jimmy drog till net on net sjukt roligt vi hade där, vi tog massa pepparkakor sen så korv och massa festis (stavning). Kom in där gjorde snygga ansiktsmålningar (stavning) skämde ut oss lite mycket. Sen drog jag och amanda hem till henne hämta pengar gick och köpte hårfärg till henne sen på vägen hem va det nån fucking läskig bil. Kom hem va inne i 5 min sen så drog ut och träffa alexandra sen så kom edvin och albin vi drog hem till albin och edvin så nu sitter vi här och lyssnar på bästa musik och jag och alexandra sjunger så jävla fint. Bloggar igen när jag kommer hem.


+ jag amanda och alexandra gick fram till folk och hoppa som kaniner för vi
målade ju oss som kaniner.
//emelieresander


Kommentarer
Anonym

kan inte du ha en frågestund :)

2009-11-26 @ 20:19:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0