GOD NATT FÖR MIG REDAN!

Hejsan bloggläsarna :)
Dålig bloggning idag :(
Men har verkligen inte varit hemma har gjort nåting hela dagen och nu ska
jag redan typ sova men det är för jag sk upp vid 6 tiden i morgon för vi ska
åka till sala och stå på loppis. "/
Skolan idag då vi va bara 12 st i klassen för alla andra va hemma och va sjuka
efter sprytan har sjukt ont i min arm men sånt får man ta och det blir ju inte bättre
att folk i skolan går och slår på den heller. Först hade vi so sen så skulle vi gå till
kyrkan sen så lunch sen hk. Efter skolan drog jag med Alexandra Albin Edvin
och Melissa till net on net igen vi tog typ fett många festisar sen så målade vi oss
i ansiktet men inte lika mycket idag vi hade två hjärtan på kinderna och alexandra
skrev emelie i pannan och jag skrev alexandra i pannan och albin skrev melissa
och melissa skrev albin . Edvin målade sig inte alls sen så drog vi hem till albin.
Albin drog på tennis så vi va med Edvin sen drog melissa. Efter ett tag så kom
albin hem vi hade typ sjukt roligt sen åt vi efter det drog vi ut och gjorde massa
roliga saker och nu har jag nys kommit hem och ska typ gå och lägga mig ska sitta
vid datan till typ 10 tiden sen måste jag verkligen sova har ju inte sovit så mycket
i natt bara för min arm men det får gå.
Och jag sa ju i morse att jag skulle ha frågestund men den kommer i morgon bitti
tills jag kommer hem istället. Så då får ni fråga massor med frågor sen ska jag
svara på dom så fort jag bara kan.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0