god morgon

nu har jag nys fixat mig är trött men endå inte orkar inte gå till
skolan men måste.
- vaknade
- sminkade mig
- fixade håret
-klädde på mig
- åt frukost
- datan
kvart över 8 ska man till skolan , i skolan ska man ha lego hela dagen
för vi ska ju vara med i en lego-tävling på lördag i växhuset sen efter
skolan ska jag vara med ebba och vi ska hem till min pappa och fixa
smothie sen så ska jag beställa kläder. så bloggar när jag kommer hem.
+ har gjort mitt första videoinlägg idag och mer kommer säkert under
dagen.
http://emelieresander.blogspot.com/
där är länken till min videoblogg.

grå kotfa: gina
vitt linne: gina
jeans legins: gina
ska kanske ha min halsduk: h&m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0