god morgon

Hej alla bloggläsare!
Nu har minna besökare sjuknit sjukt mycket så nu måste jag börja blogga mycket igen för det ska höjas men idag ska jag försöka slänge in massa inlägg för är ju ledig ska också försöka hissa och dissa idag också vi får se, känner att det va länge sen jag gjorde det.
Nu sitter jag här med face mask ska snart tvätta bort den , vaknade ganska tidigt men låg kvar i sängen och halv sov sen kunde jag inte sova mer så gick upp och duscha och satt på mig face mask så nu sitter jag här ska ju snart tvätta bort den och då ska jag prova kläder som jag fick av ellen igår sen så ska jag försöka fixa mitt rum och ta det lungt vid 1 halv 2 ska jag ner på stan med mamma, sen ska jag hem och fanny kommer sen ska vi väl hem till mamma för hennes kompisar kommer ditt och ska äta och sånt då ska jag och fanny vara där men vi kommer typ vara ute också sen sover vi hos min mamma. bloggar mer snart.
//emelieresander



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0