god morgon

Hej alla bloggläsare!
Idag ska jag försöka blogga lite mer än vad jag brukar asså det har blivit minde bloggande för varje dag men det är för det är så mycket med skolan ska vara med vänner och samtidigt vara hemma och samtidigt inte mår så himla bra så då blir det att nåting kommer ikläm och det blev tyvär bloggen.
Iallafall så har jag nys fixat klart mig och det.
- vaknade
- sminkade mig
- fixade håret
- klädde på mig
- borsta tänderna
- datan
vid 10 över 8 stjusar mig granne mig till skolan efter skolan skulle jag vara med ellen saknar henne sjukt mycket så det kommer bli roligt , slänger väl in ett inlägg hemifrån henne eller  nåting sånt.

kofta: h&m
tröja: h&m
jeans legins: gina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0