förlåt!

förlåt förlåt , att jag bloggar så dåligt men har varit hemma
hos pappa idag och har inget internet där så det får gå men
ska skärpa mig jag lovar.
Iallafall idag så va det ju skola först så jobbade vi med legot
sen så kom polisen till våran skola och prata  om hota på sms
och datan sen så jobbade vi med lego igen hade rast lego igen
sen lunch sen rast sen så hade vi lars som lärare så vi gjorde massa
lekar riktigt roligt skratta väldigt mycket så ramlade nästan av bordet
efter skolan stanna jag och prata med massa sen gick jag och ebba
hem till pappa försökte beställa kläder gick inte värdens bästa men
ska försökta ikväll eller i morgon vi får se sen åkte jag hem och åt
nu sitter jag här ska nog snart hoppa in i duschen sen så bara ta det
lungt ikväll kommer säkert ett till inlägg senare vi får se.
// emelie resander♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0