förlåt!

Har varit väldig dålig på att blogga idag. Men i morgon blir det bättre.
Iallafall så vaknade jag vid kvart i 6 hoppade in i duschen sen så fixade mig
så vaknade ebba hos duschade håret sen fixade oss åt frukost , drog till den dära
tävlingen. Först gick det bra för oss kom till kvartsfinal. Men då hände det nåting
så vi kom 8a:O. Men vi kom allafall upp på scenen. Efter det så hämtade mamma
mig ebba albin och edvin och stjusade oss till råby vi fixade oss sen drog ut jag
ebba albin frej och edvin, och vi träffade danne sen så drog dom andra och köpte
godis jag och danne gick till han satt vid datan sen gick jag och mötte ebba vi gick
hem till danne igen. va där och kollade på tv. Efter det gick vi hem till ebba och kolla
på "the eye" sen spelade vi in en rolig video som kommer komma upp på (http://emelieresander.blogspot.com/)
nu sitter jag här och ebba håller på och fjantar sig , bloggar mer i morgon jag ska allafall
försöka.
+ här kommer nåra/nån bild från dagen eller andra bilder från andra dagar.

vi hade lite roligt på lekstionen när vi byggde lego.

satt och pratade med linus

frej edvin albin och jag
//emelie resander♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0