:'(

Hej igen :)
Hoppas ni som läser min blogg är glada :)
det är iallafall inte jag :(
tänker så mycket på allting som händer runt omkring mig just nu
alla sviker än har varit på g med flera styckna men alla har svikit
mig efter typ nån vecka orkar inte bli sviken så mycket mer vill
ha nått seriöst nångång.
Iallafall efter skolan så va jag med alexandra och albin först va vi
hos albin sen drog vi hem till mig va här kladda ner minna väggar
jag åt sen hem till albin igen albin åt sen kolla vi på film edvin kom
in nåra gånger och kollade med oss sen så drog alexandra hem och
jag drog efter typ 10 minuter kom hem tog det lungt och kolla på andra
avenyn och nu sitter jag här blir inge mer blogga ikväll ska bara hjälpa
caroline med hennes blogg sen ska jag nog sova orkar inte sitta uppe mår
inte värdens bästa.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0