*

Hej alla bloggläsare:)
Har inte bloggat på typ 24 timmar eller nåting har ju varit hos amanda och är fortfarande med amanda men nu är vi hos mig :)
Lördag:
Åkte hem till amanda där va therese också platte hennes hår sen drog therese hem och jag och amanda fixade oss sen gick vi ut och träffade jakob chrille och lucas typ vad med dom ett tag sen gick vi in och vid 2 tiden så somnade jag och amanda sen klockan 4 vaknar vi av att hennes pappa och hennes låssas mamma kommer hem så vi går in och lägger oss i amandas rum.
Söndag:
Vaknade vid 10 tiden vi typ låg och skratta hela tiden fett roligt sen vid 1 tiden gick vi upp och åt pizza sen så drog vi hem till mig och nu sitter vi här hemma hos mig och skrattar. Bloggar mer senare ikväll.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0