*

Hej alla bloggläsare:)
länge sen jag bloggade typ 14 timmar sen men har inte haft tid idag för har varit i skolan.
där hade vi:
- SO
- RAST
- EA
- SV
- LUNCH
- RAST
- HEMKUNSKAP
- LOGGBOK
sen slutade vi och då smsa jag mamma hon kom och hämtade mig vi åkte hem en snabbis och
hämta pengar och sånt sen åkte vi ner på stan igen först gick vi och åt sen gick vi och handla lite
sen gick vi på bio vi kollade på 2012 den är verkligen sjukt bra ni borde se den efter filmen så åkte
vi hem och nu sitter jag vid datan och mamma kollar på tv ska snart gå in till henne sen ska vi lägga
oss i sängen och kolla på film och somnar säkert till filmen för är verkligen trött så vi hörs mer i morgon.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0