*

God morgon :)
klockan är nåra minuter över 7 och jag har varit vaken i 1 timme , sitter och väntar tills ebba kommer.
- vaknade
- duschade
- smsa med amanda (hon skulle komma idag men hon hinner inte)
- smsa med ebba (hon kommer idag istället för amanda)
- sminkade mig
- ringde mamma (för vi ska gå på bio ikväll och sen ska jag sova där)
- datan
- ska snart fixa mitt hår
- sen kommer väl ebba
- frukost
- borsta tänderna
- skola
Som jag sa så ska jag gå på bio med mamma så hon kommer och hämtar mig vid 3 tiden efter skolan vi åker ner på stan och äter sen ska vi gå på bio så kommer inte blogga förens kanske vid 8 tiden ikväll för filmen slutar då så ni får ha det så bra så länge så hörs vi senare.



har lite tråkigt , och på bilderna är inte mitt hår fixat det är fortfarande
blött.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0