*

Hej alla bloggläsare:)
Har ni saknat mig?
asså 13 timmar sen jag bloggade :o
hahahhahahahha skoja :)
okej det va typ 13 timmar sen jag bloggade iallafall så har jag nys ätit kom hem för 1 timme sen kanske. Skola idag först prata med skolgrej sen efter hade jag bild sen så rast sen matte sen lunch sen rast efter det så no sen fick jag sluta jag ella och felicia gick hem till eddie efter ett tag kom simon vi typ skrattade hela tiden sen så gick jag och mötte albin jag och albin gick till han sen kom therese och naela senare drog naela hem och jag therese och albin kollade på film sen drog vi också hem så nu sitter jag här ska gå och lägga mig vid 9 idag igen det va väldigt skönt och gå och lägga sig vid 9 tiden så bloggar mer i morgon.
//emelieresander



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0