*

Hej:D
nu har jag nys ätit så sitter vid datan för 1 timme sen kom jag hem. Efter mitt förra inlägg så gjorde jag mat sen sov jag sen prata jag med amanda höglund i telefonen i typ 1 timme sen efter det kom amanda stenroos och albin rosbäck hem till mig vi gick ut och va ute sen gick hem till albin amanda tog mig bakifrån och från alla olika ställen det va sjukt roligt skrattade hela tiden sen gick vi hem hon till sig och jag till mig nu ska jag fixa albins blogg sen ska jag ba ta det lungt sen försöka sova tidigt ikväll har sovit så dåligt så det har gått ut över skolan har inte orkat skolan någonting men försöker så det hära blir sista inlägget.
//emelieresander



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0