*

Hejsan! :)
Nu har jag nys kommit hem. Slutar om typ 1 timme men gick hem lite tidigare för jag har ont i huvudet så gick hem för att vila och skulle ju vara med amanda och albin ska kanske vara med dom sen beror på om jag fortfarande har ont i huvudet. Iallafall skolan en stund idag inte roligt först så hade vi so sen så rast efter det x-engelska sen så no lunch rast på rasten gick jag och mötte sofie caroline johanna och albin men johanna drog och albin med men sofie och caroline följde med till skolan , men när vi kom ditt fick jag ont i huvudet så pratade med min lärare sen gick jag hem prata med albin på vägen hem och nu ligger jag i sängen ska typ ta en ipren eller nåting sen så ska jag vila. Sen får vi väl se senare om jag mår bättre.

//emelieresander



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0