*

Hej alla bloggläsare!
Saknat mig?
Det kan jag fröstå om ni har gjort jag har ju inte bloggat på typ 12 timmar OMG!
HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :)
drev lite mycket om det dära där uppe hade tårkigt.
Iallafall så har jag nys ätit så nu sitter jag vid datan för 1 timme sen gick jag från albin med amanda, har ju varit skola idag inte värdens bästa många som märker att jag inte mår så bra iallafall så gick jag och mötte sofie i morse sen så hade vi x-engelska sen matte efter det rast sen idrott lunch sen rast efter det så engelska sen loggbok sen gick jag och albin hem till albin där va teodor david och petter och dom drygade sig så jag och albin gick hem till mig sen ut och träffa alexandra sen skulle hon hem så jag och albin gick hem till han träffade amanda ellen och therese på vägen så dom följde också med till albin sen så efter ett tag kom alexandra till oss vid halv 7 gick jag och amanda hem hon till sig och jag till mig så satt jag mig vid datan sen åt nu sitter jag här fundera på massa blir nått inlägg nog innan jag ska sova.
+ har utveklingsamtal i morgon 07.30 på morgonen :o
JAG OCH AMANDA = HAR ROLIGT PÅ MSN OCH VI KOMMER HA SJUKT ROLIGT PÅ ONSDAG :D:D:D:D:D:D
//emelieresander


Kommentarer
amanda stenroos

du+jag= roligast på msn!;D<3

2009-11-16 @ 19:32:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0