*

Hej alla bloggläsare!
Klockan är bara kvart över 7 och jag är redan klar men det va för jag vaknade klockan 6 tänkte duscha mitt hår då men det visade sig att jag inte behövde det så jag började fixa mig istället så blev klar ganska tidigt.
- vaknade
- datan
- sminka mig
- fixa håret
- klädde på mig
- datan
ska snart in och borsta håret och sen blir det antingen datan eller så kollar jag lite på tv vi får väl se iallafall tio över 8 stjusar min granne mig till skolan. Efter skolan ska jag vara med albin så antingen bloggar jag när jag är med han eller så bloggar jag när jag kommer hem.

vitt linne: gina
svart kofta/tröja: gina
legins jeans: gina



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0