:)

nu sitter jag här framför datan kom hem för typ en halv timme sen så fort jag kom hem så åt jag. Efter mitt förra inlägg så kom ebba albin och sofie hem till mig vi drog ut och va ute gick omkring mötte hampus linus robin och joel stanna och prata med dom sen så gick vi till ica köpte godis gick och åt det sen så tillbaka till ica köpte dricka efter ett tag kom robin och joel till oss va med dom ett tag sen drog jag hem och ebba hem och albin och sofie drog till albin jag och pappa åkte och handlade så nu har vi mycket mat och sånt hemma och jag sitter här det hära blir sista inlägget för idag ska lägga mig om typ 2 timmar är verkligen trött så bloggar mer i morgon.
//emelieresander♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0