*

Har inte bloggat på hela dagen med det är för jag inte har varit hemma eller bara varit hemma och ätit i typ 10 minuter sen drog jag ut igen. Iallafall så va det ju lego på skolan hela dagen för vi ska ju vara med på den dära tävlingen i morgon iallafall så redovisade vi för 7b och allt blev helt cp men i morgon kommer det bli bättre efter skolan så gick jag ebba och albin t ebba sen så drog albin hem och jag och ebba gick till skiljebo och träffade danne och hans kompis robin. Va med dom sen drog vi t ebba för hon skulle packa sen t mig för vi skulle äta sen drog danne och robin hem då drog jag och ebba hem till albin och på vägen till han så hittade vi en hundralapp har man nå tur eller? , kom ditt va där ebba satt vid datan och jag och albin skrattade och brottades iallafall så gick vi ut efter det och köpte godis gick hem till ebba va där mamma kom och hämtade oss stjusade hem albin sen åkte vi hem nu sitter jag här medans hon kollar på tv , vi ska nog snart lägga oss i sängen och kolla på nån film eller nåting har ingen aning. men bloggar mer i morgon bitti.
+ det går inte och lägga in en bild för datan laggar sönder men ni får säkert bilder i morgon.
// emelie resander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0