*

Asså förlåt att jag aldrig lägger upp bilder men asså min data dampar sönder när jag ska lägga upp bilder och det börjar bli väldigt drygt när den gör det så måste öppna nytt fönster tills det inte dampar men ibland får ni iallafall bilder.
Efter mitt förra inlägg så gick vi ut gick till ica köpte godis sen va ute sen drog julia hem och jag och casey gick hem och tog det lungt sen åt vi sen tog vi det lungt igen jag videoblogga typ 100 gånger och 2 blev bra men la bara upp 1 (http://emelieresander.blogspot.com/) , sen så stjusade vi hem casey nu sitter jag här ska snart gå och ta bort sminket sätta på natt kläder sen så gå och kolla på tv och bara ta det lungt så det blir inge mer inlägg för ikväll försöker blogga ganska mycket i morgon vi får väl se.
// emelie resander♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0