*

förlåt att jag inte har bloggat i morse men jag han inte
så jag bloggar nu istället iallafall har nys kommit hem och
i morse så fixade jag mig och åt frukost sen drog till skolan
hade lego sen rast sen idrott lunch sen rast sen så lego igen
sen sluta stanade kvar på skolan och prata med amanda kristiina
ellen och sack och sen gick hem snabbt fixade mig åkte och fotografen
sen till banken sen till hälla köpte smink sen hem till pappa hämta kläder
sen hem till mamma nu sitter jag här ska snart äta sen ta det lungt bara
tror det blir blogga mer i kväll.

så har jag sätt ut idag:
svart linne: gina
grå kofta: ge-kås(ullared)
gråa legins: gekås(ullared)
halsduk: h&m
// emelie resander♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0