emelie = trött

Hej alla boggläsare!
Har nys suttit och lagt in massa nummer på min mobil har fått tillbaka den.
Iallafall skolan först utveklingsamtal gick bra sen engelska rast svenska ea
lunch rast loggbok rast idrott. Sen så va jag med sofie vi gick till mig sen till
skiljebo sen och åt sen tillbaka till skiljebo träffade albin alexandra och josefin
sen så drog jag och sofie till roklunda för patrik (hennes kille) hade träning så
kolla på den sen drog vi hem pappa hämtade mig vid konsum sen hem och ba
fixa mobilen ska gå och lägga mig så fort jag har fixat min bilddagbok.
det hära blev ett snabbt och kort inlägg men är sjukt trött
så bloggar i morgon
god natt och puss på munnen
hahah jag och sofie = trötta på bussen prata hela tiden


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0