emelie hissar och dissar




Smothie
Jag hissar min smothie igår så gjorde jag två st
en med jordgubb och en med banan och nu har jag
köpt hem blåbär&hallon och vanlig hallon , ska prova
med mango och massa annat också.


Kryssningen
Kryssningen hissar jag såklart den va sjukt roligt med
ellen lagelius tack så mycket gumman.

Lovet
Hissar lovet såklart det har verkligen varit sjukt roligt
under förra helgen va jag med alva och i måndags
va jag med alva ett tag sen hade jag migrän men
på kvällen va jag med ellen fanny joel robin och ebba
på tisdan och va jag på kryssning med ellen torsdan
va med angeliqa , fredag va med fanny lördag va med
fanny madde och emma , idag bara tagit det lungt.



Skolan
Dissar att skolan ska börja jag verkligen inte orkar inte det.

Internet
DISSAR mitt internet hemma hos pappa det gick sönder och
kunde inte blogga så bestämmde att jag skulle flytta hem till
mamma men då kan jag inte vara inne på min sida på datan
för det dampar för pappa försökte fixa det och då hände nåting.

Våran tv
vi har inte alla kanaler som dom sa att vi skulle få och det dissar
jag verkligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0