dålig bloggning!

Hej alla bloggläsare!
Jag har verkligen blivit hur dålig som hälst på och blogga men asså jag har varit med ellen så jag vill inte nörda mig vid datan för jag verkligen har saknat henne iallafall skolan idag.
- kom till skolan
- bild
- rast
- matte
- lunch
- rast
- hemkunskap
efter skolan så gick vi hem till ellen satt vid datan sen gick vi ut köpte godis sen in igen satt på hennes rum och skratta och massa sen fixade jag hennes garderob så fick massa kläder :D tack ellen! vid 10 tiden kom pappa och hämta mig kom hem provade kläder för mamma hade köpt men ingeting jag kunde ha så ringde mamma och sa det och vi bestämmde att vi skulle gå på stan i morgon för jag är ju ledig. Så i morgon vid 1 halv 2 ska jag ner på stan med mamma sen ska jag hem och så kommer fanny och vi ska hem till mamma för mamma ska ha nån middag och då skulle vi vara där sen ska vi sova kvar också ska verkligen försöka blogga i morgon. Är väldigt trött så ska snart gå och lägga mig.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0